Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
bayliss

barberskap

Recommended Posts

Det var tøft ,likte holderen Til kniver og høvler.hvordan har du laget den ?

Du må gjerne også poste på min samling hvis du har mulighet ?

12 minutter siden, Razor skrev:

Det var tøft ,likte holderen Til kniver og høvler.hvordan har du laget den ?

Du må gjerne også poste på min samling hvis du har mulighet ?

er så heldig å ha en hendig nabo som tok jobben,så kan nok ikke skryte på meg disse snekkerferdighetene.men er en hylle som er påmontert en brei list som er utskåret.og en list i bunnen så ikke knivene sklir ut.hullene til høvlene(3stk i tilfelle det blir flere) er boret på skrått så det blir enklere å ta ut.

1 time siden, bayliss skrev:

er så heldig å ha en hendig nabo som tok jobben,så kan nok ikke skryte på meg disse snekkerferdighetene.men er en hylle som er påmontert en brei list som er utskåret.og en list i bunnen så ikke knivene sklir ut.hullene til høvlene(3stk i tilfelle det blir flere) er boret på skrått så det blir enklere å ta ut.

Det blei ihvertfall veldig bra,skulle hatt noe lignende.men samboeren min tar alt av plass på badet ?har to bad da så kanskje jeg skal ta beslag i det ene ?

46 minutter siden, Razor skrev:

Det blei ihvertfall veldig bra,skulle hatt noe lignende.men samboeren min tar alt av plass på badet ?har to bad da så kanskje jeg skal ta beslag i det ene ?

du får ta det ene badet å lage deg et skikkelig shave den, med litt feit inredning:D. så samboern tar all plassen på badet?? neee, veit ikke hva du snakker om,hehe.regner med det er noe de fleste menn kjenner seg igjen i:lol:

Ser veldig bra ut! likte også godt høvelholderen. må se om jeg får til det hos meg etterhvert. flytter inn i nytt hus nå og da blir det eget shave bad B) Skal få noen bilder på "min samling" etterhvert :)

10 timer siden, Andreassti1 skrev:

Ser veldig bra ut! likte også godt høvelholderen. må se om jeg får til det hos meg etterhvert. flytter inn i nytt hus nå og da blir det eget shave bad B) Skal få noen bilder på "min samling" etterhvert :)

den ultimate man cave:)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this