Jump to content
Barbershop.no forum
bayliss

tobs sandalwood

Recommended Posts

hei.noen som har prøvd tobs sandalwood? hvordan lukter den i forhold til forex trufitt & hill?.har prøvd t&h og proraso sandalwood,og de er det stor forskjell på, så har skjønt at det er store variasjoner.

Jeg har ikke prøvd t&h sin, men proraso/Catie's Bubbles/ Phoenix sin er relativt lik, litt søtlig sandelwood. Mens TOBS sin er sterkere og mer parfymert. Mye lukt med andre ord, håper det hjalp deg litt:)

nå er sobs prøvd.både krem og aftershavegel.lukta sterkt gjore det,men blanda inn luktfri balm i gel`n så funka det bra.dama likte den værtfall:)ellers er geo f trumpher og dr harris på vei,så får man prøvd litt.barbershop skulle også legge med det de hadde av sandalwoodprøver.

Den er veldig god, men litt kunstig/parfymert.jeg har prøv 5 andre Sandalwood lukter og disse er litt søtlig og mer woodey/jord aktig i duften.og de lukter ikke så kraftig.det er veldig mye gode produkter der ute så det er en del å prøve det er en stor del av denne vanedannende hobbyen det også

eneste er at det blir litt dyrt å pløye gjennom alle merkene,hehe.men har lest mye bra om dr harris sin,så satser på en innertier dær:)

Ja jeg er veldig fornøyd med Dr.Harris sine såper og kremer.Sandalwood såpe er kjempe god.når samlingen blir stor nok så finner man ting man må ha og ting man vil selge eller bytte bort.har kvittet meg med en del men så kom det 15 nye såper inn her på nyåret.med samtlige koster kniver og høvler

har begynt å bli endel ja. er også gla i sitrus så ble etpar musgokremer og aftershave,fikk også tak i endel produkter fra nevermoor bodycompani.disse er litt anerledes med tanke på dufter. grog of ale og barbershop er favorittene.åsså har det blitt noen auksjoner på ebay da.

da har jeg fått testa 3 sandalwood produkter. proraso,tobs og geo f trumpher. må si geo sin skinfood var absolutt fantastisk.barberkremen var bra,men litt svak lukt,tobs litt sterk lukt,men når jeg blander aftershavegel`n med luktfri balm blir den mildere og meget god.proraso lukter som jeg innbiller meg en barbersalong på 50 tallet lukta,så den har absolutt sin sjarm:) har dr harris på vei fra connaught shaving, så venter i spenning:) har lest endel bra om den.

Den kommer ikke til å skuffe, av de jeg har prøvd så er nok det min favoritt når det kommer til Sandalwood.såpene deres er utrolig gode og er en av de få kommersielle såpene som fortsatt er laget med tallow. Nydelig såpe som jeg aldri kommer til og slutte å bruke dette er noe av det beste når du får skummet den riktig ; )

nå er dr.harris kommet og prøvd.god lukt men like forskjellig som de andre.fikk prøve på truefitt & hill som bare var fantastisk,så har bestilt den å.tror den blir den absolutte favoritten.må ellers bare si at alle til t&h lukta virkelig bra.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...