Jump to content
Barbershop.no forum
Razor

Phoenix artisan accoutrements

Recommended Posts

Da er de i hus og skal testes, den ene 9'er har jeg hatt en stund de 4 siste har kommet etter.da dette er bra såper.skal nå teste disse en stund framover å få skrevet en liten omtale om dem.Gleder meg ☺ da det er mange såper,høvler, koster og kniver jeg skal prøve å få sagt min mening om her på forumet for og se om vi kan skape litt liv.håper fler kaster seg på lasset.

post-770-0-20292400-1461348408_thumb.jpg

post-770-0-42847600-1461348629_thumb.jpg

Da er de i hus og skal testes, den ene 9'er har jeg hatt en stund de 4 siste har kommet etter.da dette er bra såper.skal nå teste disse en stund framover å få skrevet en liten omtale om dem.Gleder meg ☺ da det er mange såper,høvler, koster og kniver jeg skal prøve å få sagt min mening om her på forumet for og se om vi kan skape litt liv.håper fler kaster seg på lasset.

hvor får man kjøpt disse?

Så gøy å se! Jeg har Cad, sandelwood og tre til, men kun den gamle typen. Så blir spennende å lese dine meninger etterhvert:) har en handlekurv på nettsiden hans med 12 såper som frister veldig:p

Bayliss: du kan kjøpe de på http://phoenixartisanaccoutrements.com eller http://www.italianbarber.com og sikkert andre "overdammen" sider :)

Hei jeg bestilte disse på etsy.com for der er merkelig nok frakten bare på 20$for alle jeg bestilte.men på nett siden phoenixartisanaccoutrements.com er det fort 21$ for bare en.Derimot har jeg ikke hatt noe problem med å få Erik eller Frances til å sende ting merket som gave og det er knall.

Såpene jeg skal teste er av formula 3.0 og dette er virkelig gode såper har vært veldig fornøyd så langt.kommer med mer snart.

Hei jeg bestilte disse på etsy.com for der er merkelig nok frakten bare på 20$for alle jeg bestilte.men på nett siden phoenixartisanaccoutrements.com er det fort 21$ for bare en.Derimot har jeg ikke hatt noe problem med å få Erik eller Frances til å sende ting merket som gave og det er knall.

Såpene jeg skal teste er av formula 3.0 og dette er virkelig gode såper har vært veldig fornøyd så langt.kommer med mer snart.

Ja det var ikke dyr frakt.. Synd de ikke har hele sortimentet :P og hvis du får de som gave i tillegg er det jo en knall deal:)

fått testa litt? noen spesielle du anbefaler med tanke på lukt? har vært inne på sia til phoneix å kikka litt. frost bite så interesant ut.og seff sandalwood:)

Disse har blitt testet ja, og de skuffer ikke.skummet er tykt og fyldig med bra glid og beskyttelse.Disse tåler mye vann og duftene er utrolig gode liker alle sammen og det kommer nok fler fra Phoenix da dette er den beste vegan baserte såpen jeg har prøvd.jeg kan ihvertfall anbefale cad, clubguy og Sandalwood fordi gondolier er svak i duften men god og fordi 9'er er for spesielt interesserte da den skal lukte som rustløser/våpen olje men er så god når man blir vant til den.

Disse har blitt testet ja, og de skuffer ikke.skummet er tykt og fyldig med bra glid og beskyttelse.Disse tåler mye vann og duftene er utrolig gode liker alle sammen og det kommer nok fler fra Phoenix da dette er den beste vegan baserte såpen jeg har prøvd.jeg kan ihvertfall anbefale cad, clubguy og Sandalwood fordi gondolier er svak i duften men god og fordi 9'er er for spesielt interesserte da den skal lukte som rustløser/våpen olje men er så god når man blir vant til den.

har du prøvd noen av aftershave balmene?

Nei det har jeg desverre ikke, men har lyst til å prøve det eneste som er en utfordring er at proraso white er så god ;)

Nei det har jeg desverre ikke, men har lyst til å prøve det eneste som er en utfordring er at proraso white er så god ;)

har tengt litt på hvit proraso pre/post. veit du om den er såpass luktnøytral at den kan brukes sammen med annen parfyme?

Jada det er ikke no problem den har jeg og det er den beste pre shave kremen jeg har prøvd, jeg liker den hvite serien til proraso.generelt er proraso veldig bra med tanke på hva det koster men preshave kremen og aftershaven i hvit er noe jeg bare må ha liggende.den har en passe kjølende effekt og er mild i lukten og den dabber av det er det som knall.

Bare send meg pm hvis du lurer på noe ;)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...