Jump to content
Barbershop.no forum
bayliss

ssa kniver

Recommended Posts

Hei,

Jeg tror at disse knivene er noe midt i mellom wedge og helt hulslipt. Så vidt jeg vet er det bare Good Old Days Barbershop som selger disse knivene nå, selvfølgelig slipt og garantert barberklare. Jeg vet at Robert tok inn omtrent 50 av dem, og jeg tror at han har to eller tre igjen. Ifølge ham er disse knivene noe av det beste man kan få tak i.

ifølge nettsiden hans er han helt utsolgt for ssa.men fant en resturert i usa på wwwbobsrazors.com. sjekka på div forum og finner bare positive omtaler om han,så slo til der:)

Innehaveren av Bobs Razor er en meget seriøs og dyktig håndverker og eBay'er. Jeg har kjøpt flere kniver av ham, og de har alle vært 100%. Der kjøper du trygt.

betryggende å høra at du har gode erfaringer med han.har også en bestilling inne hos koraat på en nearly wedge square point.greit å prøve litt forskjellig.har fra før en dovo, en klas tornblom, og en heljestrand frameback.sistnevne er bursdagsgave fra samboern, så den blir liggende i en skuff til den dagen kommer.så har mye å se fram til :)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...