Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Haakon

Crabtree & Evelyn - nye såper

Recommended Posts

Jeg ser det har kommet nye såper fra Crabtree & Evelyn i nettbutikken, etter at siste rest av de gamle sortene ble solgt unna på salg. Ser prisen har økt en del, men leser på andre nettsider at dette fortsatt er de samme såpene som den gamle serien. Sitat fra hjemmesiden til C&E: "Our beloved aromatic Nomad collection has returned with a new design and renamed Moroccan Myrrh, but the scent remains unchanged."

Litt kjedelig om de bare har bytte navn og forpakning, uten å endre på såpen, da prisen fikk en solid oppsving. At de har beholdt duften ser jeg imidlertid på som en positiv ting, i alle fall for Nomad.

Er det noen som har erfaring med disse nye såpene og kan si om det er en forskjell i ytelse?

Har enn så lenge kun testet sandalwood after shave av de nye. Denne er litt mildere i duften og litt tjukkere i konsistensen, men fremdeles lett å smøre ut. Og fremdeles samme gode virkning. Den mer kjemiske forskjellen ligger nok i at de nye produktene er parabenfrie og fri for mineralolje og fargestoffer. Blir vel litt som den samme redesignen som proraso utførte for litt siden.

Interessant. Greit å vite at de har tatt ut parabener o.l. Prøvde West Indian Lime av den nye sorten. Duftet fantastisk, men synes ikke den skummet opp like bra som Nomad jeg hadde av den gamle typen. Har etterhvert skjønt at West Indian Lime alltid har vært annerledes fra resten. Da blir sikkert den nye varianten av Nomad utprøvd når (hvis) den gamle såpa skulle finne på å bli brukt opp.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this