Jump to content
Barbershop.no forum

Recommended Posts

Hei

Tenkte kanskje det hadde vært gøy med et emne på dette også som det er med barberhøvel,barbersåpe og barberkremer ;)

Fortell litt om hvorfor det er favoritt kosten eller om det er fler legg gjerne ved bilder ;)

Det er alltid gøy å se å høre hva folk har eller mener.

Jeg selv har jo en del koster som jeg forhåpentligvis ikke er alene om å ha og alle er i flittig bruk :) er jo glad i alle sammen,men det er vel Muhle retro 25mm da denne er myk/litt floppy og god med en litt skrubbende/massserende følelse i hår tuppene.Også er det Simpson chubby 1 super denne er silke myk i hår tuppene med masse backbone disse er også godt fylt med hår/dense så det er de som er favorittene når det kommer til grevlingene.Av svinebust kostene er det nok Semogue soc som stikker av med seieren gunnet en fin størrelse,ikke for mye backbone,den blir mykere og mykere i hår tuppene og er passe dense ;)

post-770-0-84527200-1399654604_thumb.jpg

Semogue lager utrolig gode koster er veldig fornøyd med de to jeg har ;)

Må hive meg på her, har byttet ut mine grevlinghår koster med svinebust. Synes svinebust kostene får alt for lite omtale å det er synd det ikke er bedre utvalg i butikken. To produsenter som anbefales er Semogue i Portugal og Omega i Italia. De lager koster av meget høy kvalitet.

Min favoritt er Semogue 1250post-873-0-01250100-1428881154_thumb.jpg

har foreløpig 3 koster. omega svinebust som jeg bruker til såpe og mühle silvertip til krem.å en mühle syntetisk,som brukes til reisekost.så har egentlig ingen favoritter så langt.

Tather er noen nydelige koster har hatt lyst til å prøve en sånn lenge.men det ble desverre noen nye semogue en knall lio juny, omega og et par custom koster fra Rodney Neep i England og en syntetisk kost fra maggardrazor.som har kommet på listen i år.blir nok en Tather etterhvert ;)Denne AD er ikke bra.

Har fått litt semogue koster nå en vintage også.men det er noe helt eget med semogue SOC boar den er utrolig god og blir bare bedre.fikk også nylig en omega som er ganske stor men denne har faktisk veldig myk bust til boar å være.med så mange nye koster er det vanskelig å finne en favoritt men må prøve og se hva som dukker opp.fare for at det blir en topp 5 liste ;)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...