Razor 0 Report post Posted May 9, 2014 Hei Tenkte kanskje det hadde vært gøy med et emne på dette også som det er med barberhøvel,barbersåpe og barberkremer Fortell litt om hvorfor det er favoritt kosten eller om det er fler legg gjerne ved bilder Det er alltid gøy å se å høre hva folk har eller mener. Jeg selv har jo en del koster som jeg forhåpentligvis ikke er alene om å ha og alle er i flittig bruk er jo glad i alle sammen,men det er vel Muhle retro 25mm da denne er myk/litt floppy og god med en litt skrubbende/massserende følelse i hår tuppene.Også er det Simpson chubby 1 super denne er silke myk i hår tuppene med masse backbone disse er også godt fylt med hår/dense så det er de som er favorittene når det kommer til grevlingene.Av svinebust kostene er det nok Semogue soc som stikker av med seieren gunnet en fin størrelse,ikke for mye backbone,den blir mykere og mykere i hår tuppene og er passe dense Quote Share this post Link to post Share on other sites
cariocarj01 0 Report post Posted May 16, 2014 Det er en Semogue 1800. Helt fantastisk!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Razor 0 Report post Posted May 20, 2014 Semogue lager utrolig gode koster er veldig fornøyd med de to jeg har Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hammerfest76 0 Report post Posted April 12, 2015 Må hive meg på her, har byttet ut mine grevlinghår koster med svinebust. Synes svinebust kostene får alt for lite omtale å det er synd det ikke er bedre utvalg i butikken. To produsenter som anbefales er Semogue i Portugal og Omega i Italia. De lager koster av meget høy kvalitet. Min favoritt er Semogue 1250 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bayliss 0 Report post Posted April 11, 2016 har foreløpig 3 koster. omega svinebust som jeg bruker til såpe og mühle silvertip til krem.å en mühle syntetisk,som brukes til reisekost.så har egentlig ingen favoritter så langt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sandman 0 Report post Posted April 12, 2016 Har en god del forskjellige koster, men denne slår alle: http://www.straightrazordesigns.com/index.php?main_page=product_info&cPath=53_87&products_id=1515 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Razor 0 Report post Posted April 13, 2016 Tather er noen nydelige koster har hatt lyst til å prøve en sånn lenge.men det ble desverre noen nye semogue en knall lio juny, omega og et par custom koster fra Rodney Neep i England og en syntetisk kost fra maggardrazor.som har kommet på listen i år.blir nok en Tather etterhvert ;)Denne AD er ikke bra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
madsno 0 Report post Posted April 23, 2016 Stemmer i: Semogue 1305 er min favoritt svinebust Sjekk omtale av den på min blogg: http://madsno.com/shaveblog/finaly-a-boar-brush-i-like/ Er også veldig begeistra for hestehår fra Vie Long :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Razor 0 Report post Posted April 29, 2016 Har fått litt semogue koster nå en vintage også.men det er noe helt eget med semogue SOC boar den er utrolig god og blir bare bedre.fikk også nylig en omega som er ganske stor men denne har faktisk veldig myk bust til boar å være.med så mange nye koster er det vanskelig å finne en favoritt men må prøve og se hva som dukker opp.fare for at det blir en topp 5 liste Quote Share this post Link to post Share on other sites