Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Thomas Sele

Bart!

Recommended Posts

Jeg har alltid helskjegg, men må ofte stusse barten som ellers legger seg ned til munnen.

Har snakket med noen karer som mener at dersom jeg kjøper bartevoks og bartekam (noe jeg allerede har gjort) så kan jeg bare la det gro, og 1 gang til dagen dra barten godt ut til siden slik at den til slutt vokser slik og at jeg da kan ha lang og fin bart uten den går ned i munnen.. Er dette kun en myte, eller noen som har bra erfaring med det?

Ønsker ikke å ha snurrebart (enda), men fin bart :)

Jeg har alltid helskjegg, men må ofte stusse barten som ellers legger seg ned til munnen.

Har snakket med noen karer som mener at dersom jeg kjøper bartevoks og bartekam (noe jeg allerede har gjort) så kan jeg bare la det gro, og 1 gang til dagen dra barten godt ut til siden slik at den til slutt vokser slik og at jeg da kan ha lang og fin bart uten den går ned i munnen.. Er dette kun en myte, eller noen som har bra erfaring med det?

Ønsker ikke å ha snurrebart (enda), men fin bart :)

Min bart legger seg pent og naturlig ut til sidene uten videre, og trenger bare en liten dytt om den går ned over munnen.

Begynte å bruke bartevoks nesten med en gang hårene var lange nok, så veit ikke om det skyldes naturlig retning eller «trening».

Har, som deg, hørt at man kan «trene opp» hårene ved å jevnlig dra dem i den retningen man ønsker.

Som tidligere frisør har jeg min tvil om at å børste barten i ønsket retning en gang til dagen fører til ønsket voksemønster.. Jeg har også helskjegg! Vell litt stylea da, skjegg er tøft!!!

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this