Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
GordonGekko

Forslag til aftershave/EdT?

Recommended Posts

Når har jeg være igjennom den første runden med å prøve alle slags barber- kremer og såper. Og begynner nå å få en oversikt over hva jeg liker.

Og noe av det som har vokst mest på meg, og blitt en av mine favoritter er TH Rose. Jeg har virkelig fått sansen for den rose- lukten, og jeg digger at den lukta henger litt i en stund etter at jeg er ferdig å barbere meg.

Men jeg kunne godt tenkt meg en aftershave/EdT i samme sjanger. Noen forslag?

Jeg er også stor fan av T&H Rose! D.R. Harris har en Pink Aftershave som skal lukte veldig godt av rose, men jeg har ikke prøvd den. Den er tyntflytende, og kanskje mer en toner enn aftershave, så dersom du liker en krem er nok dette ikke det beste valget. Ellers går det sikkert ann å bruke denne også ha på en etterbarberingskrem uten duft? Finner den ikke hos Barbershop, men de tar den sikkert inn for deg vil jeg tro. Sjekk anmeldelse her: http://badgerandblade.com/vb/showthread.php?ltr=D&p=178444

Inspirert av den rosende (sic!) T&H Rose barberkrem har fått både i denne og i en annen, tråd, bestilte jeg en slik fra Barbershop. Da den kom i postkassa, rev jeg forventingfullt av emballasjen, skrudde av lokket - og skrudde det på igjen så fort jeg kunne. Lukten bekom meg ikke vel, som min gamle mor pleide å si. Men smaken er jo forskjellig, og meningen med dette innlegget er ikke å snakke negativt om kremen, men å si noe positivt om Barbershop. Jeg sendte epost og sa at jeg gjerne ville bytte til Trafalgar, og fikk til svar at det bare var å returnere Rose, og jeg ville få Trafalgaren i posten, uten å fylle ut noe angrerettskjema. Ingen stor ting, men jeg hadde lyst til å nevne det, siden kundeservice synes i hovedsak å være avskaffet i Norge. Hats off to Barbershop!

Andre ville nok bare bedt deg kjøpe en ny, siden du hadde åpnet den.., +1 til barbershop.

Vareprøver på slikt hadde vært greit, det er endel dufter som er.. tildels sære.. noen liker de, andre ikke.. ser bare på Trumper vareprøvene, noen er veldig syntetiske i duften, andre er gode..

Veel, den var jo ikke akkurat vakuumpakket, og jeg brøt jo ikke noe segl ved å åpne den, og ikke brukte jeg noe av den, men enig med deg - fjær i hatten til Barbershop. :D

Forøvrig ser jeg at jeg er utnevnt til Shaving Apprentice, etter å ha barbert meg nærmest daglig i godt og vel 40 år. Hehe. Hva skal til for å stige i gradene; hvor lenge man har barbert seg, eller hvor mange innlegg man har hatt her på forumet? Tipper det siste. ;)

Jeg sendte epost og sa at jeg gjerne ville bytte til Trafalgar, og fikk til svar at det bare var å returnere Rose, og jeg ville få Trafalgaren i posten, uten å fylle ut noe angrerettskjema. Ingen stor ting, men jeg hadde lyst til å nevne det, siden kundeservice synes i hovedsak å være avskaffet i Norge. Hats off to Barbershop!

Hyggelig å høre :) synes ikke det er vits i å gjøre ting mer komplisert enn nødvendig! Håper forresten du fikk Trafalgar i posten i dag.

Forøvrig ser jeg at jeg er utnevnt til Shaving Apprentice, etter å ha barbert meg nærmest daglig i godt og vel 40 år. Hehe. Hva skal til for å stige i gradene; hvor lenge man har barbert seg, eller hvor mange innlegg man har hatt her på forumet? Tipper det siste. ;)

Hehe, det går bare etter hvor mange innlegg man har skrevet. Kom gjerne med forslag til litt mere originale "titler" man kan få ;)

Glemte forresten å skrive ett innlegg da jeg fikk min Pink aftershave.

Oppsummert: Ser kul ut på badet, lukter godt fra flasken. Men effekten kan vel sammenlignes med... eh... rosa vann. Og er heller ikke noe lukt som henger igjen på huden etter bruk.

Så benytter den i ny og ne, men blir nok neppe å bestille mer når flasken en tom.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this