Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Atomic

Farge på slips

Recommended Posts

Jeg har en lyseblå skjorte og trenger et slips til den. Skal brukes sammen med en sort dress. Hva slags farge bør det være på slipset? Mørk blåfarge, eller går det med f.eks. rød?

Dette burde jeg egentlig ikke svare på, hakke peiling whatsoever, men for meg vil det være avhengig av andledningen, mørk-blå for seriøse ting, men eller ville jeg faktisk ha gått ofr rødt, ikke signalrødt men noe mørkere variant.. (hm, ikke for mørkt, ikke burgundertypemørkt, da blir det rart..)

Men det var nå jeg da..

en lys blå skjorte "tåler" mange forskjellige farger på slips. Vil du være litt diskre, er det enkleste å bruke ett mørkere, blått slips.

Men også gult, rosa, rødt går utmerket til.

Sort dress blir litt begravelse/revisor, så da kan det være greit å freshe opp med ett spennende slips.

en lys blå skjorte "tåler" mange forskjellige farger på slips. Vil du være litt diskre, er det enkleste å bruke ett mørkere, blått slips.

Men også gult, rosa, rødt går utmerket til.

Sort dress blir litt begravelse/revisor, så da kan det være greit å freshe opp med ett spennende slips.

Glemte noe. Siden det er en helt sort dress (uten pin- stripes), vil det peneste være å bruke ett ens-farget slips.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this