Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Sandman

Dapper har åpnet

Recommended Posts

I dag åpnet forretningen Dapper i Oslo http://www.dapper.no/. Den ligger sentralt til i lekre, nyoppussede lokaler i Nordre gate 13 på Grünerløkka.

En av eierne er Andreas, som også er innehaver av Barbershop.no. Ikke overraskende består derfor ca. halve forretningen av en avdeling for barberingsartikler, mens den andre halvdelen dreier seg om sykler, herresko, herreklær m.m.

Jeg var innom rett etter at dørene åpnet, og helt til siste stund ble det jobbet med den siste finpussen. Lokalene var flotte, smakfullt dekorert og innredet, og gav inntrykk av høy kvalitet og eksklusivitet på produktene. De forskjellige barberartikler var plassert i hyller og montere omkring i den ene halvdelen av forretningen, og dette gav en rask og god oversikt over det store utvalget (som ifølge Andreas også stadig ville bli utvidet). Det var så vidt jeg kunne se, de samme produktene i forretningen som i nettbutikken til Barbershop - med andre ord kvalitetsvarer fra anerkjente produsenter. Her er det nok fort gjort å la seg friste til å kjøpe favnen full av godsaker, og det finnes trolig verre ting å bruke pengene sine på ^_^ I tillegg er det montert to store vasker i barberings-delen av forretningen, og her vil det være mulig å foreta den ultimate testen av de forskjellige høvler, såper, koster osv man kan velge mellom.

Jeg har ikke voldsom forutsetning for å si så mye om syklene og de andre varene som selges, annet enn at dette åpenbart ikke er masseproduserte saker av lav kvalitet.

Jeg kan bare anbefale alle som er på de trakter og som setter pris på å kunne se, ta og lukte på de forskjellige barbersakene, om å ta en tur innom Dapper. Ikke bli overrasket om du rusler ut derfra lenge etterpå med en pose full av godsaker du kanskje ikke visste at du trengte, og i tillegg et bredt smil om munnen :)

Var der for noen dager siden, fin butikk med veldig hyggelig betjening! Stikker nok innom fra tid til annen, håper at dere tar inn simpsons koster snart. Det er noe eget med å se kosten før den kjøpes.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this