Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
asbjorn

Savile Row

Recommended Posts

Shoppa meg en SR børste som ligger på posthuset nå (DAMN jeg vil ha post i butikk....)

Men, hvor får man egentlig kjøpt slike for europeere?, jeg har forstått det slik at de lages i England?, men de selges av en butikk i USA?

Eller er det bare hårknåtten som de lager i England?

Nå kjøpte jeg en big mothaf*'*, skal bli interresant å se hvordan den blir, men det finnes endel børster som får mye skryt der ute, SR, Rooney ogsåvidere..

Noen som har sett slikt rundt omkring her?

Testet den litt nå funksjonsmessig, for å se hvordan det var å lage skum med den.. wow.. dette fungerer.. Skal se litt imorgen hvordan den er til barbering da, så den ikke blir for stor.

Pen ern iallefall.. skal se om jeg får kjøpt en mindre etterhvert også.

Den så fin ut! Ser for meg at den er god å holde i. Min Vulfix 2233 har litt lite skaft, syns jeg (hvis det da heter (koste)skaft når det er barberkoster man snakker om, altså).

Ja, rimelig god å holde i, litt uvant siden jeg er vant til Merkur kosten, men det årner vel seg. Den passer forøvrig veldig godt sammen med min kopp på 14cm diameter som jeg benytter.. Merkurn ble litt pinglete for den.

Ikke noe tvil om denne fungerer, den tar med så mye krem fra boksene at det er faktisk fare for at jeg klarer å bruke opp noen etterhvert:)

Og jeg tror det ble skum nok til hele blokka :D, men den er myk og god, og rask å lage skum med, men jeg tror neste børst må være mindre :)

Du tenker på større kost ja?

Denne er så stor nå at det er nesten vanskelig å få den oppi hva som helst, men du verden så myk og fin den er i ansiktet.

Denne kosten er übernice!!, størrelsen på den gjør at den holder godt på varmen, så når jeg har min gigantiske tekopp stående i servanten, så holder skummet seg varmt, og kosten holder også godt på varmen, når du så trøkker grevlingen i trynet så er den varm og god..

Super! :)

Så gjelder det å se om Svirre får sine andre to scuttles så man finner ut hva man skal bestille selv :D

Jeg fikk min andre scuttle i dag, fra Tyskland! Den er - for og si det mildt -SVÆR! Skal få slengt ut noen bilder av den etter hvert. Tipper godt at den nye kosten din ville trivdes godt i lag med schwarzweisskeramik.de sin scuttle sånn sett, begger er noen kjemper!

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this