Zachariassen 0 Report post Posted February 19, 2013 Har prøvd proraso sandalwood en god del barberinger nå og uansett hvordan jeg skummer opp kremen og uansett hvor mye vann jeg bruker tørker den rett og slett inn på huden! Har til og med prøvd med for mye vann for å prøve å unngå at den skal tørke inn men til ingen nytte. Noen som har tips eller forslag? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sponon 0 Report post Posted February 20, 2013 Bruker du for lite krem kanskje? Jeg hadde litt av samme problemet, men ved å bruke mer krem så ble skummet tykkere og holdt mye mye lengre. Husk at man skal ha minimalt med vann i utgangspunktet. Sjekk ut Lynn Abrams Youtube videoer for å lage skum. Det hjalp meg iallefall Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zachariassen 0 Report post Posted February 21, 2013 Da har jeg prøvd å bruke mindre vann. Det hjalp ingenting.. Den tørker bokstavelig talt så mye at den støver! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sponon 0 Report post Posted February 22, 2013 Prøv med mer barberkrem. Et tynt skum har en tendens til å tørke ut raskere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zachariassen 0 Report post Posted February 22, 2013 Det forsøkte jeg samtidig som jeg brukte mindre vann. Tror rett og slett jeg må bruke en annen krem eller såpe jeg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olert 0 Report post Posted March 30, 2013 Hadde det problemet når jeg brukte for mye krem, skummet ble for tykt uten luftbobler. Gikk ned til størrelsen på negelen på lillefingern, fukter skål og kost uten å slå av vannet. Blir veldig luftig og fin skum som holder seg våt lenge uten å tørke. Quote Share this post Link to post Share on other sites