Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Icecool

The Art of Shaving

Recommended Posts

Hei godtfolk!
Jeg leser side opp og side ned om hvor bra AOS er på B&B, og også her på forumet :). Men majoriteten på B&B er vell amerikanere, og som vi vet er amerikanere veldig nasjonalistiske hvor av (kanskje) de priser AOS så høyt. Hva er DERES erfaring med AOS? A league of it own? Det å bestille fra USA blir dyrt, men så er jeg typen som ønsker det beste (nesten) uansett pris hehe.
Avsluttningsvis, ha en fin lørdag Gents.

Jeg har prøvd barberolje, barberkrem og aftershave i sandeltre. Produktene er gode, men jeg vil ikke si at de overgår alle andre. Sandeltrelukten er derimot veldig god. En av de beste. Min mening.

Min introduksjon til tradisjonell barbering kom via ett starter-kit fra Art-of-Shaving. Det fungerte bra, men det er for lenge siden jeg brukte det til at jeg kan sammenligne med f.eks. T&H og Proraso.

Art-of-Shaving er eid av Procter & Gamble, som er samme selskap som eier Gillette. Har inntrykk av at enkelte starter med tradisjonell barbering fordi de vil bort fra Gillette, som nærmest har monopol på barberprodukter.

Gode tilbakemeldinger, takk. Jeg er fan at både T&H og Trumpers! De er også lettere å få tak i en f.eks AOS, så da var det ikke noe nederlag å ikke eie ett AOS produkt.. :)

Lenken startet 16 februar 2013, i DAG har jeg pre shave oil, såpe og ASB Sandeltre fra AoS :D !!
Skal bruke dem i SOTD i kveld!

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this