Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Atomic

Anthony Body Cleansing Gel

Recommended Posts

Jeg har brukt Anthony Body Cleansing Gel med sitronduft i snart ett år nå, og er veldig fornøyd. Den begynner imidlertid å nærme seg slutten, og nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe samme eller prøve den med eukalyptus/mint. Noen som har prøvd den, eller evt. begge?

Ok, så du bruker den istedet for såpa?

Tidligere har slike greier ligget tett opptill primadonnanykker da, men ser jeg må vel bare legge den tanken til side, og teste noen.. :D

Jeg har kun testet Truefitt & Hill Bath and Shower Scrub som har en ganske markant lukt av mint, men jeg må si det er herlig forfriskende særlig om morningen med en slik lukt! Vekker sansene og er veldig behagelig! Vil tippe Anthony sin Eucalyptus/Mint vil ha noe av samme effekten. Mint er iallefall en lukt jeg har blitt veldig komfortabel med på badet. :)

Ok, så du bruker den istedet for såpa?

Tidligere har slike greier ligget tett opptill primadonnanykker da, men ser jeg må vel bare legge den tanken til side, og teste noen.. :D

Hehe, jeg liker flytende såpe siden det er enkelt og greit å skumme opp, og spesielt den fra Anthony lukter veldig friskt og godt. Et vanlig såpestykke funker bra det og, men er vel smak og behag ;)

Ja, jeg bruker flytende såper også, men da det du får i coop, nothing fancy.. :)

Men begynner å bli fristet.. får vel teste litt når lønna kommer igjen tenker jeg.

Jaja, det funker det også. Men synes ofte at man må bruke ganske så mye for at det skal skumme opp noe særlig, mens med den fra Anthony holder det med veldig lite. Den jeg har nå har vel holdt i ca. 9 måneder og er fortsatt litt igjen. Er vel noe det samme som med oppvaskmiddel, kjøpte noen sånne Firstprice-greier for en stund tilbake og da må jeg jo ha i massevis for at det skal ha samme effekt som en dråpe Zalo..

Jeg har fått skikkelig sansen for korppsskrubber etter jeg vant T&H sin skrubb. Bruker den ikke hver dag, men den har virkelig fått bukt på nakken min. Hadde før litt problemer med kviser på nakken og delvis ryggen, men etter jeg begynte å bruke denne skrubben i lag med men-u sin shower gel tilhører de problemene fortiden!

9mnd av en flaske??, wow.. nei, coop greiene varer ikke lenge..

på samme side i butikken så har de en bodyscrub, er det noe i samme gata?

Nå er jeg ganske sparsom med produktet, og har kanskje ikke brukt det hver dag, men kanskje 5 ganger i uka. Så det er ikke sikkert det varer like lenge for alle, men man får nok minst et halvt år ut av den vil jeg tippe.

Bodyscrub har jeg ikke testet ennå, men etter det Svirre skrev så er det mulig jeg kjøper en sånn også etter hvert. Ser at den fra Anthony er på 340 ml, så den bør i alle fall holde en stund, tror ikke man trenger å bruke en sånn skrubb mer enn 3 ganger i uka eller noe.

Jeg bruker den et par, tre ganger i uka og det holder for min del. Det er uker jeg bruker den oftere for den lukter såpass godt! Det jeg synes er litt pussig er at den ikke tørker ut huden min. Jeg bruker per i dag ikke noe fuktighetskrem på annet enn ansiktet og man skulle jo tro at en skrubb til en viss grad tørker ut huden, men jeg føler faktisk ikke noe behov for mer fukt.

Den bør holde en god stund ja, men du må faktisk bruke litt for at den skal få full effekt. Det er faktisk en grei måte å regulere hvor kraftig skrubb man vil ha. Ved bruk av en mindre mengde vil det ikke være like mange granuler (eller hva man nå kaller det) fordelt på kroppen og hvis man skal rengjøre skikkelig kan man heller bruke mer.

ok, så det er endel av disse man ikke bør/trenger å bruke hver gang man er i dusjen?

For en som er vant til såpe.. så er dette nytt terreng :D

Det kommer sikkert an på hudtypen. Mange vil nok få lettere irritert hud hvis man brukte en skrubb hver dag, mens andre igjen har jo alligatorhud som tåler det meste!

Jeg liker Anthony sin citrus gel veldig godt, men etter å ha prøvd Molton Brown Black Pepper er det ingen vei tilbake :) Den lukter skikkelig mann!

............. men etter å ha prøvd Molton Brown Black Pepper er det ingen vei tilbake <!-- s:) --><!-- s:) --> Den lukter skikkelig mann!

Takker for denne. :)

Den fikk meg til å bestille ei flaske fra England. Sjøl om det var dyr frakt så angrer jeg ikke et sekund. :D

Vet jeg har lest om flere som også anbefaler Molton Brown Black Pepper, men finner ikke omtalene nå. Jeg takker dere alle sammen.

Holdt på å bestille meg en fra england jeg også, men er nå glad jeg ikke pøste ut £12 på det. Fant den samme body washen (Molton Brown Re-Charge Black pepper) på Tax Free på Flesland her sist uke, kjøpte den med én gang, men er ikke videre imponert. Syns den lukter godt når den brukes, men lukten forsvinner fort fra både badet og fra meg. Madammen, som jo har det endelige ordet i saker som dette, var heller ikke noe imponert, og i forhold til prisen jeg betalte (164kr) synes jeg ikke det var verdt det. Da holder jeg meg heller til vanlige Lynx-såper som koster 30kr stk, varer like lenge, og lukter relativt bra.

Syns den lukter godt når den brukes, men lukten forsvinner fort fra både badet og fra meg.

Det er mulig at jeg er helt på jordet, men jeg vasker meg for å bli ren og ikke for å lukte. De duftene jeg skal bære med meg kommer fra deodorant, aftershave og evt. bodylotion.

Molton Brown gir meg en god følelse mens jeg dusjer, og at den forsvinner fort fra meg ser jeg på som en fordel.

Sant nok, dårlig uttrykt av meg.

Mente vel bare at når den tross alt kostet så mye, synes jeg den burde gi noe ekstra.

Men det bunner nok bare i at jeg hadde litt for høye forhåpninger etter å ha lest om den, og syns ikke den oppfyllte helt.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this