Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
kjetilkverndokken

Butikk i Bergen som selger utstyr

Recommended Posts

Heisann - har bestilt startsettet med R98 høvelen.

Det jeg lurer på er om det er noen butikker i Bergen som selger ting som Derby/Astra blader etc?

Nettbestilling på blader kan bli veldig dyrt når man vil prøve forskjellige småpakker (frakten).

Butikkene i Bergen tar sinnsyke priser desverre. Noen tyrkiske butikke rhar blader til en grei pris. Hvor i Bergen bor du? Du kan få en startpakke med litt forskjellige blader av meg. Alltid gøy å hjelpe en nybegynner :)

JEg kommer bare til å plukke ut litt forskjellige blader fra samlinga så du kan se hva du liker. Bare send meg adressen din på en PM så kan jeg sende deg en liten pakke :)

Hei! Litt gammel tråd, men tenkte jeg kunne svare hvis framtidige brukere lurer på det samme. Barber Elholm selger div. ting og er veldig behjelpelig. Hvis jeg husker rett så har han svennebrev i barbering, noe jeg antar det ikke finnes mange av i dag. Butikken ligger i Christian Michelsens gate ved Eva og Adam frisør/spa/hvaenndeter.

Fant en interessant artikkel: http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Bergens-eldste-frisrsalong-2324489.html

Videre ligger det også en butikk helt ytterst på strandkaien, ved hurtigbåtterminalen som også selger barberingsutstyr. Når det kommer til priser skal jeg ikke uttale meg så mye, man finner nok enkelte ting billigere på internett, men så ser jeg andre positive ting ved å støtte lokale sjapper.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this