Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Jarle

Banner i kjerka...

Recommended Posts

Hola! Veit jeg banner i bartekatedralen nå, men er det noen av dere som har testa barbergreiene til Body shop? Regner med at menigheten er forblindet av merkevarer og diverse name droppings, men er litt keen på å finne litt billigere alternativ til hverdagsbruk :-)

Riktig å anta at jeg har en fruentimmer som står bak dette stupide spørsmålet.. Men.. Ehm.. Henter tøflene og lusker ut og henter avisen.

Hei

Jeg personlig kjenner ikke til Body shop-produktene, og heller ikke deres prisnivå. Det jeg derimot kan si, er at menighetens ofte foretrukne produsenter har ypperlige produkter, som vanligvis er svært drøye i bruk, og som i lengden derfor ikke blir spesielt dyre. F.eks kan en barbersåpe gjerne rekke til 5-6 mnds bruk, og da blir det ikke mange riksdaler pr barbering.

Så kast forkleet på gulvet, dra av deg oppvaskhanskene, og insister på at du vil bruke mer av ukelønnen din til å kjøpe det samme utstyret som de andre guttene gjør. Mye av gleden ved barbering er nettopp det å bruke disse tradisjonsrike, eldgamle merkene, som pga sine kvaliteter har overlevd opp til våre dager.

Body shops barberprodukter koster like mye som menighetens foretrukne produkter. I noen tilfeller mer. Kjøpte barberkrem i skål der en gang, og denne kostet 179 kroner. Sammenlign selv. Kremen fungerte greit og var sikkert full av gode virkerstoffer for huden. Den luktet derimot langt fra så barskt som de beste.

Jeg vil som tidligere i svar til andre nykommere anbefale Proraso sine kremer og såper.Har et utvalg nå av diverse merker,men Proraso sin grønne serie er vikelig god og et funn til prisen.

Da vil madammen også være fornøyd

Hei og velkommen på forumet!

Jeg har brukt Prorasosåpene (grønn) til hverdagsbbruk. Til samme prisen som et par Gilette skum flasker får du en såpe som er bra mot huden og lett varer 4mnd ved daglig barbering.

Nå nærmer det seg jo Jul, benytt sjansen og si til "Nissen" at du heller vil ha gave fra Barbershop enn Dressmann!

Nå vet ikke jeg hva du har av utstyr til tradisjonell barbering fra før, men til prisen av en skjorte og et slips får du et flott startsett!

Andreas kan sikkert sette sammen ulike pakker til deg, dersom du skulle ønske noe annet enn de som er satt opp som startsett i nettbutikken.

Hilsen

Amund

Jeg har forsøkt barberkremen fra Bodyshop. Jeg synes ikke den luktet spesielt godt, men jeg måtte ha noe der og da. Etterhvert oppdaget jeg at den 'tørker ut' på huden, og flasser/flaker seg. Det blir med den ene gangen.

Hei.

Jeg har forsøkt bodyshop sin barberkrem og denne er like god som de fleste andre du finner her inne( ihvertfall etter min mening) Men lukten er helt forferdelig. Koster også det samme eller mer.

Smører godt og etterlater huden myk og fin.

Jeg endte med å kaste min etter 3. gangs bruk pga. lukten

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this