Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Espenny

Rapira Super stainless Noen som har prøvd?

Recommended Posts

Satt på jobb og diskuterte barbering med de høvel med en på jobb, og plutselig sier han at han har endel blader hjemme.

Mannen reiser hjem og dukker opp med to pakker uåpna Gillette Rubie platinum plus fortsatt i plast, og en åpna Rapira super stainless.

Som vi alltid sier:Google er vår venn, så var google min venn idag og.

Googla gillette bladene og fannt ut at dette var bra saker ifølge endel folk på Badger and Blade.

Så noen her inne hadde god erfaring og, så nå er det snart hjem å prøve!

Men Rapira bladene har jeg ikke funnet noe på enda......noen som tilfeldigvis har latt disse bladene gli eller lugge seg over skjeggstubbene og vil dele erfaringen med en som kun har brukt derby?

Da har vi prøvd de sjøl!Må vel si at jeg ikke var veldig imponert over Rapira!Prøvde to barberinger med to Rapira blader med ca 1 ukes mellomrom.

Første barbering lugga forferdelig og tenkte at dette var sikkert fordi jeg hadde prøvd bladet litt først.Led meg igjennom og tenkte blir nok bedre med nytt blad.

Uka gikk, nytt blad i mühle r89'en og nye forhåpninger.......som gikk rett i vasken! Lugga like herlig, så halveis i trynet måtte jeg rett og slett bytte tilbake til derby! Meget skuffende!

Men nettopp kommet fra badet med nybarbert fjes, og meget fornøyd!! Nei ikke Rapira nei, men gillette rubie platinum plus!!

Nesten barnerumpe på første drag!

9 blad igjen!Hurra!!

Gjennstår nå å prøve Astra bladene jeg bestillte fra Barbershop.no! Så gleder meg til neste barbering!

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this