Iceool 0 Report post Posted August 16, 2012 Hei folkens! Jeg leser om Proraso og Truefitt & Hill, men ingen kommentarer om Muhle. Jeg har bestilt en after shave palm med lukt av tindved. Lukter fantastisk av prøven jeg fikk for en stund tilbake . Er det noen som har prøvd Muhle såpen? Shave carefully. Erik . Quote Share this post Link to post Share on other sites
kjell o. shave 0 Report post Posted August 16, 2012 kun prøvd mühle barberkrem med tindved. er egentlig ganske fornøyd med den. selv om den ikke er med i den ukentlige rotasjonen min brukes den i ny og ne. Veldig behaglig duft og er en god krem. syns den gir veldig god glid. like god som TFH. regner med at såpen følger i samme fotspor. helt sikkert ikke dårlig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iceool 0 Report post Posted August 19, 2012 Takk Kjell. Jeg var redd Muhle såpen ville være dårligere en Proraso grønn*. Bør vel vente til jeg er tom for nå værende såpe.. Men skal prøve Muhle`s etterpå! PS: Tindved er en kjempe god lukt. *Altså kjempe god lukt, men en dårlig såpe mener jeg* Quote Share this post Link to post Share on other sites
kjell o. shave 0 Report post Posted August 20, 2012 jeg har prøvd 12- 15 såper og proraso er absolutt helt der oppe etter min mening. jeg liker den avkjølende effekten, og man skal være klar over at det ikke er noe særlig kjølende effekt i mühle sin krem i hvertfall. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FillyMan 0 Report post Posted August 21, 2012 Mühle såpen er finfin den, absolutt på høyde med, endog over, Proraso i mine øyne. God glid, enkel å skumme opp og den etterlater huden myk og fuktig uten å være seig eller sticky. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iceool 0 Report post Posted August 22, 2012 Mange takk, begge to Quote Share this post Link to post Share on other sites