Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
aha42

Barbershop Helt Konge

Recommended Posts

Det der med at må beregnes '1-3' dager ekstra får å få knasket nå i sommer fra Barbershop må taes med forbehold :-) Har hatt to bestillinger nå i sommer og begge ganger har pakken blitt sendt samme dag og kommet i mine labber så kjapt at man skulle tro det var kinamat jeg hadde bestilt. Og i siste pakke hadde dem droppet en Marvis tannkrem prøve (har hatt lyst til å prøve disse). Det sammen med godt valg i betalingsløsninger, god nettbutikk med koselig forum gjør Barbershop helt Konge. Ville bare nevne det...

hiver meg på. Veldig fornøyd med barbershop, service, levering, brukergrensesnitt, forum :) Kan vel ikke akkurat bruke argumentet "trad. wet-shaving er mye billigere enn å bruke Gillette" lenger ;)

Nja... det er klart man blir litt hektet i begynnelsen, naturlig det, og så mangler man jo det meste. Men så roer det seg, sånn er det for meg. Og den enorme forskjellen det er på DE blader og cartidge dillet gjør at jeg tror på lang sikt lønner seg eller i hvertfall gjør at man får mer gøy ut av pengene man hadde brukt på de sinsykt prisete mach/fusion greiene. Siste jeg fikk i posten herfra (som vanlig levert med jetfly) var foresten en T&H Sandelwood såpe krem. Hjelpe å trøste så enkelt det var å lage kvalitets skum av den! Og så virker den ekstrem drøy.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this