Jump to content
Barbershop.no forum
kjell o. shave

Min samling

Recommended Posts

1 time siden, OJ82 skrev:

Jeg barbere både fjes og hode, jeg synes at duke3 passer perfekt til fjes og at chubby 2 passer perfekt til generelt begge deler.

Så jeg tenker kanskje å skifte ut duke3 med en ny chubby2 manchurian, manchurian er noe helt eget:)

Skal tenke litt over det, hvis du fortsatt er interessert?:)

Kult ,bare og si i fra har litt mani når det kommer til barber utstyr.det er lett og bli bitt av basillen ? manchurian er noe eget ja og chubby er nydelig bare litt usikker på om jeg skal størrelse 2 eller 3 jeg digger store børster ?

Jeg er veldig fornøyd med chubby2, men hvis du liker store børster så er det bare å gå for 3;)

Jeg kjøpte mine når punden lå på ca 12,5kr. (skulle ha venta:() men nå lønner det seg å handle fra england:)

1 time siden, OJ82 skrev:

Jeg er veldig fornøyd med chubby2, men hvis du liker store børster så er det bare å gå for 3;)

Jeg kjøpte mine når punden lå på ca 12,5kr. (skulle ha venta:() men nå lønner det seg å handle fra england:)

Ja det er jo det bare den ikke blir for stor men jeg har en del koster som er nærmere 30mm liker ikke noe under 24mm noe særlig men har unntak.

Chubby 2 er ikke liten den heller ?Desverre er det lite liv her til tider og noen få som prøver å holde liv i dette forumet det er derfor det er viktig å prøve få litt liv her ?det er nok ikke like stor interesse eller entusiaster i Norge som i andre land.

7 timer siden, Razor skrev:

Chubby 2 er ikke liten den heller ?Desverre er det lite liv her til tider og noen få som prøver å holde liv i dette forumet det er derfor det er viktig å prøve få litt liv her ?det er nok ikke like stor interesse eller entusiaster i Norge som i andre land.

tenker å legge ut samlinga mi her om noen dager,må bare vente til postmannen har vært her med det siste tilskuddet:)

7 timer siden, bayliss skrev:

tenker å legge ut samlinga mi her om noen dager,må bare vente til postmannen har vært her med det siste tilskuddet:)

Det er bra ?du har nok noen fine kniver ja.jeg har solgt litt og gitt bort en del men har noe igjen jeg skal ta å laste opp noen nye bilder ?

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...